معرفی بازی | محافظان شهر مرمر
  • کد مطالب: ۱۸۲۸۸۹
  • /
  • ۲۲ آبان‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۶

معرفی بازی | محافظان شهر مرمر

در بازی «خورشید سرخ» شما کنترل شخصیتی به نام کاوه را بر عهده می‌گیرید که یکی از فرزندان خورشید است.

در بازی «خورشید سرخ» شما کنترل شخصیتی به نام کاوه را بر عهده می‌گیرید که یکی از فرزندان خورشید است. نام فرزندان خورشید در افسانه‌ها به‌عنوان محافظان شهر «مرمر» آمده، اما نام گروه دیگری نیز در افسانه‌ها آمده است که شکارچیان فرزندان خورشید هستند.

به همین علت، کاوه هویت واقعی خود را مخفی کرده است. البته در ابتدای بازی، به جای اینکه در نقش کاوه باشید، یک نفوذی در سپاه دشمن هستید.

یعنی به جای اینکه کنترل کاوه را در ابتدا به‌ دست بگیرید، کنترل یکی از نیروهای اهریمنی را به انتخاب خودتان به‌ دست می‌گیرید. نیروهای اهریمنی، در واقع همان شکارچیان فرزندان خورشید هستند که برای یافتن کاوه، به شهر مرمر حمله می‌کنند.

در ادامه‌ی بازی، کنترل کاوه را به‌ دست می‌گیرید و در حالی به شهر مرمر می‌روید که هنوز این شهر سالم است و زمانی که نیروهای اهریمنی به آن حمله کرده‌اند فرا نرسیده‌ است.

سپس این نیرو‌های اهریمنی حمله می‌کنند و شما یک بار دیگر شاهد این اتفاق هستید، اما از زاویه‌ای دیگر. بازی دارای سه بخش است. هر بخش نیز شامل ۶ یا هفت مرحله است.

نقطه‌ی قوت آن این است که مراحل با توجه به انتخاب‌هایی که در طول بازی دارید تغییر می‌کند و در نهایت، بازیکن با پایان‌های متفاوتی روبه‌رو خواهد شد.

در هر مرحله از بازی، باید اهدافی از پیش تعیین‌شده را به انجام برسانید تا در نهایت بتوانید وارد مرحله‌ی بعد شوید. در ادامه نیز ماجراجویی‌های شما با کاوه ادامه می‌یابد تا بر این نیروهای اهریمنی غلبه کنید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.